Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016

Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΠΛΑΤΥΝΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΜΙΓΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ.



Η πρόεδρος προσπαθεί να περάσει το θέμα χωρίς συζήτηση αφού ήταν 30ο θέμα και αολουθούσε τεχνικό πρόγραμμα και προϋπολογισμός.

1. Κάππος (δημοτικός σύμβουλος λειοψηφίας): ΔΙΑΦΩΝΩ.Το κόστος θα περάσει τα 2 εκατομμύρια. Μειώνονται δραματικά οι θέσεις στάθμευσης. Η λύση είναι η ελεγχόμενη στάθμευση.

2. Γερολυμάτος (αντδήmaρχος ΤΥ) : Προτείνουμε την διαπλάτυνση πεζοδρομίων γιατί θα έχουμε  εργαζόμενους με κοινωνική εργασία και θα το κάνουμε με αυτεπιστασία. Η μελέτη πρέπει να εγκριθεί από την αποκεντρωμένη. Δεν μπορούμε να έχουμε ελεγχόμενη στάθμευση με 4 δημοτικούς αστυνομικούς.

3. Θ. Μαυργεώργης (ο μελετητής)

4. Χριστουλάκης (αντιδήμαρχος καθαριότητας)

5. Λαδόπουλος: Συμφωνούμε με την διαπλάτυνση των πεζοδρομίων. Στον δυτικό κόσμο το αυτοκίνητο είναι έξω από την πόλη.

6. Θωμάς: Στο φάκελο των δημοτικών συμβούλων δεν μας στείλατε την μελέτη. Η ανάπτυξη των χρήσεων του τομέα της  διασκέδασης στο Χαλάνδρι απομακρύνει τους κατοίκους του κέντρου. Αυτό πρέπει να ληφθεί κυρίως υπόψη. Το πρόβλημα θα μεταφερθεί παραδίπλα. Μετακυλίουμε το πρόβλημα.

7. Νταβίας: Η κυκλοφοριακή μελέτη Νέλλα - το υπόβαθρο της μελέτης διαπλάτυνσης του κ. Μαυρογεώργη που συζητάμε - είναι ξεπερασμένο. Θέλει επικαιροποίηση με το νέο δεδομένο της μετατροπής της πόλης σε μπαρούπολη. Ελεγχόμενη στάθμευση στο Χαλάνδρι τις νυκτερικές ώρες έκαναν οι παρκαδόροι. Να αναθέσουμε στον κ. Μαυρογέώργη συνολική κυκλοφοριακή μελέτη.
ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ.

8. Κουράσης Ερώτηση: Το κυκλοφοριακό υπόβαθρο της μελέτης Νέλα χριεάζται ή όχι επικαιροποίηση.

9. Μαυρογεώργης Απάντηση: Ειπώθηκαν αλήθειες από τον Νταβία. Το κέντρο είναι σε κατήφορο. Προφανώς χρειάζεται συνολικότερη παρέμβαση αλλά ακόμα και για λόγους συμβολισμού προτείνουμε να γίνει η διαπλάτυνση.

10. Αναστασιάδης: Δεν ψηφίσαμε στην επιτροπή ποιότητας ζωής, θα μεταφέρουμε το πρόβλημα.

11. Πανταζής: Να κλείσει η Βασ. Γεωργίου από Μαρτίου μέχρι Παπανδρέου.

12. Μαζη: Εκφράζει επιφυλάξεις, προτείνει δίκτυο πεζοδρόμων.

13.Ανδρεανάκης: Συζητάμε αόριστα. Τι ακριβώς θέλετε να εγκρίνουμε; Δεν είναι σαφές. Η πρότασή σας δεν είναι βιώσιμη. Πρέπει να δούμε και τις γειτονικές περιοχές του κέντρου. Γυρίζουμε γύρω από την ουρά μας. Να επικαιροποιήσουμε την μελέτη Νέλλα. ¨Οχι στις σημειακές παρεμβάσεις.

14, Ανδρικόπουλος: Φταίει η σχέση μας με το αυτοκίνητο.

15. Γερολυμάτος δευτερολογία.

16. Ρούσσος Κλείσιμο.

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Κατά ψήφισαν οι Αναστασιάδης, Κάππος, Θωμάς,Νταβίας, Τζούρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου